Friday, September 5, 2008

baru lepas makeover rambut..heheheh

Gaya2 kecerian selepas balik salon...hahahaha..
pastu aku direct trus ke masjid utk menunaikan solat Jumaat..
ingt arini nk solat kt masjid negeri..solat terawikh..tp kua x stndby baju semayang...pasni klu nk sgt..blik umah dulu la..buka sesama kt lua..
hehehe...best bila hari2 ada aktiviti..jom join aku bykkan amal ibadat yuk
petang ni amik bubur lambok..walla...my peberet siut.





Hehehe, aku arini nk gi set rambut....ingt nk bela rambut pnjg...tp ats nasihat pakar, dia suh aku wt style ni dulu...nthen bela sket2 smpai pnjg dan wt treatment skit.

jadi aku ngn sedih ati tp puas..aku ikut je la...

dh kata survey mcm tu..blasah je.





Before nk g saloon....huhu
c mamat ni ngh tunggu aku cut rmbut..hahaha..lantak ko la..jnji aku bahagia..
After that....Peace....!!! amcm?? lebih smart n machoo x??

ini diri gua y lebih ceria n konfiden...


2 comments:

Unknown said...

amboi adik..segar bugar nmpak mcm tak puasa je..
hihi..
napa potong rambut kt saloon..kt sana takde ka kedai apek gunting rambut...huhuhu

Unknown said...

hahaha..sj je kak..
coz klu kt kdai biasa x menampakkan kehenseman..
dk la...sj je...buang tebiat..