Saturday, January 10, 2009

Aku dah jadi atuk..huhu

Tak sangka yang aku dah di gelar ATUK... ni anak kepada sepupu aku yang berpangkat anak sedara "Damia khalisah bt muhammad Edzrin". Sebab apa aku digelar atuk.?.sebabnya pangkat aku dengan dia adalah pakcik, dan mak aku plak dia panggil Nenek..so...aku dah jadi "Atuk bujang" sebab tak kawin lagi dan mak aku oyang..hehehe
Comelkan baby ni..memang comel sangat, lagipun klau nak diikutkan semua baka2 kluarga aku comel2...heheh..sebab aku pun turut di gelar comel jugak kerana senyuman ku itu...hahaha...(ayat tak bleh BLAH - pinjam lagi trademark Farah)..bluerk!!!..
Dilahirkan pada hari Rabu 07/01/2009, waktu - tak pasti..tapi petang selepas asar... tarikh yang akan aku ingat sampai bila2 sebab tarikh tu tarikh yang paling bersejarah dalam hidup aku...n3 sebelum ni aku ada cite sebab apa kan. Dan itulah sejarah yang akan aku kenang sampai bila2.

Apahal pun..kepada Edzrin..tahniah kerana telah menjadi seorang Ayah, Ingat!!! Didik anakmu itu sebaik yang mungkin agar Damia Khalisah adalah anak yang akan dapat mendoakan kamu dan menjadi seorang insan yang berjaya dunia dan akhirat dan seorang anak yang solehah kepada kluarga mu...Amin..

Atuk doakan yang terbaik untuk Damia Khalisah dan Elly..(ibu Kpd Damia) semoga cepat sembuh dan semoga dapat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang IBU dengan penuh kegembiraan... MrYusSmile (ACIK) tumpang gembira.

-MrYusSmiLe-
Post a Comment