Saturday, January 10, 2009

Omong omongan atau mengomel..??hehehe

Uish..
Tido aku tak menentu sekarang ni..
Banyak kerja nak kena buat...bz dengan jobs baru.. Letih badan ni sebab bersangkut paut dengan minda kan.. banyak nak kena fikir. Herm...

Ni baru bangun tido ni..selepas maghrib aku dan flate gile.. jam kat laptop menunjukkan pukul 12.39am, herm... mau nak tido balik ni payah ni..so kena la layan mata ni dulu bagi penat balik. sebab tu mengadap depan ni sambil update blog, balas komen, serve apa yang patut, check email dan macam2 lagi...

Sekarang ni start musim hujan dah.. sejuk aje rasanya..best dapat berselubung dengan selimut...huhu..terasa akan kehangatannya...hehee...

So far...Pagi ni tak tahu nak buat apa...nak repair computer malas plak, nak wat quotation, semua dah setel..cuma esok nak kena fax je. Erm...

Rasanya bulan ni banyak plak program yang aku kena join..nak ke terengganu lagi..haiii..nasib la, kena aktifkan diri walau macam mana pun..sebab hal2 macamni penting bagi aku, kena bergaul dengan masyarakat sekelilingkan. Lagipun untuk kepentingan diri jugak...

minggu depan LO keluar, so...start la projek baru, insyaAllah dalam seminggu dah siap kerja tu.. pastu dapat la another projek. Sukanyeeeee.......!!!!

Herm..no idea la nak update blog, sedang kan kat kepala otak ni bermacam2 cerita nak disampaikan. Tapi tak kesampaian... Nak cite tentang peluang untuk misi ke palestine anjuran DUN selat Kelang, tapi tak tahu bagaimana nak bermula, cuma information yang diterima...semua di tanggung oleh pejabat negeri, klau tak silap lah.. so..aku ngan member aku dah letak nama.. klau ada rezeki..terpilih lah nanti. Best jugak...berjuang bersama2 mereka, tapi ini misi bantuan...herm..takpe la..asalkan ada niat untuk berjihad cukup. Betul tak..??

Aku ada benda nak cerita sebenarnya..tapi bila dah depan laptop ni terus blurrrr je...hilang point2 tu.. Pasni kena tulis dekat buku dulu, senang sikit untuk ingat apa yang aku nak sampaikan... hehehe

Tekak aku dah mula sakit dah...bibir plak pecah2..sakit!!! Rasanya mau demam gituh.. tapi...entah lah...sihat je ni..mungkin sebab cuaca tak menentu kot, kejap panas, kejap sejuk..dalam keta kena aircond..lua keta tak ada aircond..huhu..mau tak demam.. Kalau dah demam,nak wat macam na..makn ubat..hehehe...oklah...dah cukup merepek dah aku ni..nak mengomel aje..ngomel plak yang bukan2..takpe la..korang baca je la apa yang aku sampaikan ni...sekadar Entertainment di masa lapang saje...bluerk!!!! hehe..

Oklah... pasni adalah n3 yang menarik untuk aku berkongsi dengan korang semua...aku nak sambung baca buku...Peace!!!! cau..

-MrYusSmiLe-

2 comments:

Anonymous said...

erm...
Alamdulillah ada jgk niat yus nk gi palestin...
mudah2an terpilihlh..
so..boleh lh yus cite pengalaman nati...

moga2 yus terpilih ke sana..
jihad fi sabi lillah....

Unknown said...

blom pasti lg yanie..tu tawaran saje. Rmai y nak kesana.
Klau ada rexeki baguslah..nk gak ke sana, bantu apa y ptut..

TAKBIR!!!!!