Friday, January 9, 2009

Hadiah dari Abang Angkat..


Salam semua..
2 hari lepas aku bertemu dengan abang angkat aku, Hj Jubri.. ada perjumpaan sikit dengan dia, atas dasar kerja.. So..banyak yang diborakkan terutamanya dari segi kerjaya..Aku tak nak lah cite lebih detail apa yang aku borakkan dengan Abang angkat aku. Biarlah rahsia..huhu... yang penting sekarang ni ialah, aku dapat hadiah yang betul2 bermakna...sebuah buku tentang kejayaan. Walaupun buku ni di pinjamkan, tapi aku anggap sebagai hadiah yang paling bermakna kerana ilmu yang diberikan...ilmu tu kan hadiah yang paling bernilai.. betul tak...?? So...aku appreciate sangat2...aku tak habis baca lagi..baru setengah buku muka surat dan dalam cerita ni memang menarik sangat..bagaimana pengalaman seseorang itu boleh membina kejayaan..
So..cite ni banyak manfaatnya... dari watak dia yang tiada apa2, dengan kelompok manusia yang berfikiran sempit dan NEGATIVE.. dia cuba untuk lari dari kehidupan yang selama ini di anggap terlalu primitif dan tertekan... bermula dengan keinginan dan kemahuan...dia cuba merubah segalanya dengan mencari "Rahsia Ajaib" itu... dan dia temuinya.. segalanya sifat negetive yang selama ini melekat di pemikiran dia..sedikit demi sedikit dia membuangnya..dan mengubah kepada POSITIVE thinker.


Hehehe...nak cerita selanjutnya..??korang cari lah sendiri buku ini.. cerita benar, pengalaman sebenar dan kejayaan sebenar..di "karang" oleh RAZZI ARMANSUR...bertajuk RAHSIA AJAIB untuk BERJAYA. Orang Klang ni..hehehe.. dok Banting...so.. terima kasih Abang ku...Jasa mu akan ku kenang... Nanti dah setel baca, akan ku pulangkan dengan segala macam ilmu di dada..
(Lubuk Emas yang sebenar ada di desa, bukan di bandar...klau di gali hasilnya lg lumayan sebenarnya, tapi semuanya dari diri kita sendiri utk mencari Lubuk tu...Fikirkan).
-MrYusSmiLe-
p/s - terima kasih atas segala2nya..
Post a Comment