Tuesday, January 20, 2009

IQ anda..



Salam semua...rindunya nk update Blog...hehehe
Lately aku bz skang ni dengan bermacam2 projek..Jadi aku jarang nak update blog ni...tapi dalam keadaan macam ni pun aku still gian nak upadate blog..hehehehe.
Blog dengan diri semacam satu chemistry yang lain daripada yang lain...that mean kita berkongsi sesuatu perkara pada seseorang yang kita tak pernah jumpa dan tak pernah kenali sebelum ni.
Ok...tak ada apa bahan menarik yang aku nak sampai kan kepada korang...cuma aku nak korang dapatkan jawapan untuk soalan yang aku dapat dari seorang kawan ni...aku tengah pikir apa jawapan yang logik untuk aku berikan..aku ada jawapan tersendiri...tapi aku nak jugak jawapan daripada korang...very simple Question..but.. susah untuk menjawab..hehehe

" Jika anda semua berada di sebuah GURUN dan diberikan 2 pilihan untuk dipilih..mana kamu akan pilih dan apa sebabnya..? Pilihan yang aku maksudkan adalah 10 keping sandwich dan seorang lelaki atau wanita...apa pilihan kamu..?? Sandwich or lelaki/perempuan..??".

So far aku pun tak tahu apa jawapannya sebab complicated..kadang2 tak logik pun ada jugak...tapi aku tahu korang akan berikan jawapan yang terbaik. Walaupun jawapan yang korang berikan tu tak munasabah...hope so korang boleh menjawabnya..

selamat mencuba..

-MrYUsSmiLe-
p/s - sejauh mana kita mampu berikan yang terbaik untuk diri kita.

5 comments:

Anonymous said...

adussssss...
susah gak erk

Unknown said...

hahaha...
yanie mmg ar...semua susah..pe yg senang..huhu
mst x dpt jwb nye...hehehe

Anonymous said...

yg senang..
mesti lah makan..hehehehe

pening gak neyh

Unknown said...

mkn erk..nape..?
duk kt gurun...10 kping cukup ke..??
sebab nye ape..??

Anonymous said...

adessss..yus
mesti lh x cukup

ntah lh...
nati yanie pkr jap...huhuhu