Sunday, February 15, 2009

puas!!!!

Erk...!!
Alhamdulillah.. Br lepas blik dr mkn tom yam dkt the TAMBUN. Mkn beramai2 dgn bdk2 politek Ipoh, kebetulan adik member aku study dkt cni, so aku ajak la dia n kwn2 dia lepak mkn. Actually bleh la masuk lauk dia ni, order udang goreng tepung,tomyam cmpur, kailan ikan masin,siakap 3 rasa dan daging masak merah with air fresh oren 2 jug, aku sorang je special..tembikai laici,hehehehe..smua lauk tu mkn utk 8 orang,tapi murah la, sbb smua skali baru RM93 aje..not bad!!!

Hotel yg aku stay ni pun ok gak, wlaupun x besar mna tp keselesaan tu ada, satu malam cuma RM150 aje..oklah, x tao la $ahal ke murah, dh waktu t'desak dari tadi cr hotel asik full je apa kes? Last2 dpt jgk..aku kt hotel ni suka mandi air panas je, bkn sll dpt mandi air panas ni,batak sikit...tp klu dpt mandi mmg hapy gile,bdn segar je.. Hehehe.

Esok pagi aku akan berangkat pulang ke tanah air..ceh!!! Mcm g obersea ajerk, padahal dlm negeri,hehehe..tp klu over the river yela, sbb merentas sungai..keh..keh..oklah, aku nk tdo dh ni, bye.. Jmpa lg k..
Wassalam.

-MrYusSmiLe-
P/s - jiwa hapy beb!!

2 comments:

farah, s. said...

makan kt hotel mmg mahal kot ;p

welcome back :)

Unknown said...

Mkn kt hotel stndrd la mahal,sbb tu yus mkn kt lua Farah. Lg syok..kenyang banget..hehehe