Monday, April 6, 2009

Bodoh ke Bangang...!!!???

Dunia oh dunia..

Akhir2 ini bermacam2 cerita, berita dan bencana yg kita dengar, yg terbaru mengenai Video Clip yg bertajuk "Melayu Boleh Makan Babi". Apa ke jadah nya video ini...?? Kenapa perkara ni boleh berlaku..??
Ni semua berlaku kerana tiada didikan agama yg sempurna dan menganggap islam tu sebagai permainan untuk di permainkan. Kenapa perlu terjadinya semua ni...??
Aku tak kesah kalau orang tu kata melayu boleh makan babi..perkara tu ada kebenarannya, (tak semestinya melayu itu islam) melayu yang mabuk minum arak pun ramai gak, melayu yg murtad pun ada jugak (maaf jika aku perlekehkan orang melayu) tapi itu kebenarannya..tapi bila tonton video ini, korang tak terbakar ke bila azan di permainkan, Al-Quran disembah..mana perginya otak manusia ni..?? Bodoh lah aku cakap budak tu..memang bangang, aku rasa kalau di Malaysia ni ada satu persatuan yg boleh memancung kepala orang yg menghina agama islam, dah lama aku pancung orang yg buat video ni...SIAL betullah..!!! Aku harapkan la..orang yg buat video ni direjam didepan orang ramai, bagi sedar sikit semua orang yg ada pemikiran SIAL macam tu..BODOH!!!




sapa yang belum tengok video ni, korang tengoklah..memang menyakitkan hati. Orang macam ni memang patut dilaknat dan dibunuh, disepak beramai2 dan kasi pijak sampai lunyai, memang kurang ajar...
Dalam hal ni sapa perlu dipersalahkan..?? fikirlah sendiri...

-MrYusSmiLe-
p/s - Ini lah tanda2 akhir zaman.. beringatlah.
Post a Comment