Saturday, April 4, 2009

nak tak nak kena jugak..

Aduiiii.... ku ingatkan ku mampu menahannya..tetapi ku tak mampu rupanya, hehehe.. hari ni tercipta sejarah dalam hidup aku yg aku kena pakai spek mata, adoi yaiii...kelakau pun ada gak bila pertama kali mengena kan spek mata ni...machooo pun ada, macam budak nerd pun ada gak..
Tapi pe kan daya, aku kena pakai jugak sbb penglihatan mata "eagle" aku dah tak setajam dulu lagi.. so aku telah menempah "sebuah" spek mata khas utk mata aku, agar aku mampu melihat dgn jelas kembali..hahah..amacam?? ada tak gaya2 Clark Kent..??? (Perasan siut!!!).

Rabak jugak lah wet aku hari ni...huhuhu...wat spek dh rm300, (mahal sbb glass dia ada special sikit, bleh x-ray macam2..hahahah). so korang kena berjaga2 dengan aku selepas ni...pakai la beberapa lapis pakaian dalam..agar aku tak mampu utk menembusinya..hehehe..(lucah sungguh otak aku ni). Alhamdulillah..bila pakai spek baru ni..macam best je...pandangan aku clear gile siut..mcm tengok gambar dekat TV plasma..huhuhu..memang real reward siut, tak ada kabur2 dh..smua terang je..cuma pening sikit sbb x biasa lg dengan spek ni..walau macam na pun aku tetap hapy sebab aku dah malas nak pikir lg tentang kekaburan mata ku ini... aku dah leh pandang jauh dengan jelas dan dah bleh bawak keta macam pelesit balik..hahhahaha..try test power..still lg jaguh jalan raya...haahahaa..

Walau macam na pun..gaya aku perlu berukar lg..so..aku amik keputusan utk botak agar penampilan aku bersesuaian dengan spek baru ni..so..very cool.. Me n my spek mata..hahaha..

-MrYusSmiLe-

11 comments:

Sheikh said...

leceh bro pakai cemin mata nie tido pun kena pakai... mana tau kalau mimpi awek tak jelas pulak nampak ! hehe

Unknown said...

hahaha..siut lu.
tp ada jgk betulnya..mau tak cam awek yg dlm mimpi aku ni..huhu..
pe nak wat..mata ku dh meminta utk d terangkan..so..x ada pilihan.

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

salam mr Yus..sgt kelakar la posting kali ni tergelak sy sorg2 bl baca..huhu ingt kan pic siapa td..memgla pakai spec ni mula2 malu..cam sy dl..huhu..tp skrg alhamdullah dh ok..tp sy pakai wktu nk tgk pc..je and malam..cz silau kuat sgt..

x pe..teruskan usaha anda..huhu..jgn tropong org lebih2 dose..

Unknown said...

hehehe...
sgt kelakar jua komen cik adik ni...
yulah..tak biasa sbnrnya pkai spek ni..rasa mcm nyilu je.huhuhu...

tp nk wt mcm na..smp bila nk menahan kekaburan ni..so..nak tak nak kena la buat jgk.. thnx bg tahu cara nk pkai.. yus pkai masa tgk pc n drive je..hehe TQ

Anonymous said...

skali skala pakai lens cam kabus

Unknown said...

kabus
akn ku pikirkan...ngee

azman said...

apsal aku nampak mcm lense nya tu telebih panjang?

Unknown said...

hahaha..
lens nye x pnjg..bingkainya mcm tu..klu dr dkt cermin dia half, nnt aku shoot dr dekat...ngee

idryanie said...

hahahaha....
yus pun dh jadik cam yanie erk
bermata empat...

bila yus pakai spek kan..skema jer nampak..kihkihkih

eL said...

tak pakai spek pun dah nampak nerd, pakai spek apatah lagi. mcm guru besar pun ada. mcm cikgu disiplin pun ye. muahahaha....ampunnnn....terkutuk sket

Unknown said...

emblem-
huaaaaa...nerd gak ke klu x pkai pun..muka ku yg ganas ni pun d katakan nerd..ooo..kutuk erk..xpe..nsb dh kawin..klu dak dh lama Mr Yus ngorat..wakakakaka...

ngeeee