Friday, April 3, 2009

mana pilihan anda...


ok..korang percaya tak akan setiap perkahwinan itu lebih bagus bermula dengan percintaan yg macam mana??..jangan lak korang cakap bermula dengan "Bismillah".. tu dh memang wajib lah..krang aku lempang gak karang sapa yg terpikir mcm tu..hahaha

aku ada membuat sedikit research bab2 hubungan ini.. so..aku nak korang juz pilih mana satu yg korang setuju serta berikan pendapat yg korang rasa korang suka akan jawapan yg korang berikan.

a) Percintaan yg bermula sebelum perkahwinan selepas itu bernikah.
b) Percintaan selepas pernikahan mean selepas kahwin baru bercinta.
c) Percintaan dengan sahabat baik selepas tu bernikah.

so..apa jawapan yg korang rasa korang nak .. sebab dalam ke tiga2 perkara diatas, kebanyakannya memang menjadi lumrah dan perkara biasa, cuma diantara ke tiga2 tu korang rasa mana perhubungan yg akan kekal lama...?? just nak tahu apa yg korang pikir kan..bleh ..???

-MrYUsSmiLe-
p/s - antara perkara2 yg menarik minat perempuan ni apabila bercakap tentang perkahwinan dan membeli belah..betul tak..??
Post a Comment