Tuesday, October 6, 2009

Month Incoming


Hari ini aku merasakan yg diri aku tersangat moody.. aku x tahu kenapa, sbb nye setiap kali aku membalas pesanan SMS, ayat aku menjadi tunggang langgang, tu pun ada insan yg perasan akn perubahan diri aku. Tapi klau dikatakan begitu, why? aku boleh berborak sambil ketawa?? Aku pun x faham situasi sbnrnya.Adakah lakonan semata2 or sekadar menjaga hati...hehehe (ayat nak power ajerk).

Tanda Ncek Yus moody :-
  1. Aku malas nak hang up phone.
  2. Aku lambat reply SMS.
  3. Ayat,nada dan cara perbualan aku berbeza.
  4. Aku lbh suka pendekkan perbualan aku dr mendengar apa yg diorg merepekkan.
  5. Kerja jadi lembab.
  6. Badan jadi lemah.
  7. Kalau ada bdk2 cari pasal, aku akan renung orang tu lama2.
  8. Lebih suka berdiam dari membebel.
Hehehehe..kadang2 aku pikir, lelaki pun akan "Month Incoming" jugak (erti kata dlm bahasa lain) dan standard language is "period" hehe, cuma cara yg berbeza..mgkin glucose dlm badan tak stabil kot..tu yg jadi moody n sensitive, tapi xpe...aku x pernah nak marah or mengamuk bila moody aku datang..sebab aku tahu...lebih elok berdiam dari sibuk mencari masalah kepada orang lain..ngeeeeee....
TQ Iqa sbb perasan akan situasi ni...heehee...Ncek Yus x merajuk....Ncek Yus ok je...tetiba spoil plak n beremosi sikit....terlebey sudaaaa....

Ncek Yus - Da mcm pompuan....hahahaha

6 comments:

Anonymous said...

mmmm... ahli nujum pak belalang menilik msalah nchek yus ni katanya "rindu nak panjat gng nih..."

Unknown said...

hahaha... ada2 je Nura ni..
ntah ar,may be kot..or ada masalah lain yg melanda diri ini..ngeh..ngeh...ngeh...

UglyPooh said...

jgn moody2...awk kan selalu ceria

Unknown said...

biasalah pah..
kadang2 x terelak dr pkra2 mcm tu..
manusia kan pyh nk d duga..
so..terima je..jnji pandai la mengawalnya.. ryt..??

idryanie said...

igt kan dak yg suker kutuk org ni ceria sentiasa..upernya ada moody gak...huhuhu
tp kan...besenya org lelaki moody ni,mengikut perkiraaan org2 lama,die tgh d lamun cinta...aaaaa...dlamun cinta yer???;P

SyAfIqAh said...

welcome dear...