Tuesday, October 6, 2009

Next TriP - Impian yg perlu direlisasikan..Mount Kinabalu.


Sebenarnya aku tak sabar menantikan trip ke Gunung Kinabalu tahun depan, Cuma aku harapkn..masa tu x ada lah masalah yg lain berlaku terutama sekali my PULUS...huhu.. sbb aku memang teringin sgt nak menawan Gunung Kinabalu, dan itu adalah salah satu impian aku yg perlu aku relisasikan dalam hidup aku.

Walau mcm na pun..persediaan perlu dilakukan agar tiada masalah kesihatan berlaku di sana kelak. Stamina confirm kena 100% dan kekuatan kaki mesti la kuat... Tetapi aspek keselamatan perlu dititik ambil beratkan agar tidak berlaku perkara yg tidak diingini kelak.yelah..padah ada dimana2, so..kena la beringat.

Tapi..aku harapkan impian aku menjadi kenyataan. Sebab kepuasan yg aku miliki ini adalah kepuasan yg tidak dapat dinilai oleh pandangan mata orang lain, hanya diri ini yg tahu akan kepuasan itu. Cintailah apa yg ada sebelum ianya musnah dgn sekelip mata saja... sambil itu mari kita renung2kan ok. wasalam.

ciri-ciri:-

  • Ketinggian Gunung Kinabalu ialah 4,905.2 meter (13,455 kaki) dari aras laut.
  • Memanjang di Banjaran Crocker
  • Suhu di gunung boleh mencecah ke 0 darjah selsius
  • Terbentuk dari batu granite yang masih muda

harapan bersama menawan puncak:-

Nurra,Mai,Jue,Wan,CT and Trip Berembun 2009

Ncek Yus - nikmat yg melimpah.

2 comments:

Anonymous said...

moga dmakbulkan...

Unknown said...

TQ makcik Nurra..:P
moga2 d makbulkan...Peace!!