Wednesday, November 18, 2009

Tiada apa yg menarik...

Dikala ini aku sedang menikmati hidangan menu roti telor dan maggie goreng bersama dgn insan istimewa. chewah...!! Ayatku tak begitu boleh blah...hehehe. Saje je buang tebiat, dah janji nak sarapan sama. Sambil berborak sambil lah update blog.
Cuma tak tahu topik ape nak dipostingkan dalam N3 kali, sedikit blur dengan keadaan sekeliling. Lagi2 perlu berikan perhatian pada seseorang. Dah lama jugak la aku tak update blog..rasa rindu je..tapi masalahnye x ada apa cite menarik yg nak diceritakan, hanya sekadar melepaskan rindu dihati..keh..keh..Berjalan ke blog2 sahabat dan mengomen apa yg patut...sori lah klu ada yg blog dia aku tak komen.. mgkin tak ada apa yg perlu dikomen..asalkan aku menjenguk ke konti korang kira berbaloi2 la jugakkan..?? hehehe.

Oklah..setakat disini saje..kalau rajin, aku update lagi ok..pada semua pemblogger..thnx masih setia membaca blog aku, walaupun blog aku ni..hanyalah sekadar blog yg entah apa2 ntah...hehehehe.. apa pun selamat maju jaya yeee...hehehe.. salam

Ncek Yus - apa2 aje lah ye Yusss....

Post a Comment