Thursday, December 3, 2009

Maafkan AKU

Sekarang ni aku jarang sangat menegur kawan2 aku dalam YM or FB or MySpace or seangkatan dengannya (berapa byk "OR"daaaa) . Maaflah jika ada yg terkurang atau terasa hati k. biasalah, manusia mana yg tak punya kelemahan, mst ada yg SLACK punye, sama la macam aku. Kadang2 moody jgk. Tapi tak la huduh sgt rupanya klu moody, masih lg bleh b'gurau dngn joke2 GAMPANG aku ni..hehehehe…jangan tak percaya, aku pernah ditegur oleh orang yg mengatakan aku ni tak punya apa2 masalah.. seyes aku menyatakannya. Selalu ayat yg dikata berbunyi sebegini rupa (macam na rupanya erk??) " aku tengok ko ni, macam tak ada masalah je, hepi, suka ketawa dan tersenyum".. lbh kurang gituh la bunyinye..korang imagine la sndri mcm na member2 aku ckp tu, lain org lain cara utk berkatakan. So..korang buat la style apa korang nak..tiruk ke..terjun ke, ada slang Jawa ke..janji bunyiknya macam tu.. pergh!! Korang ni mmg suka tgk luaran aku je yee.. dalam hati ni sapa mau jawab?? Cuba jawab..jawab..jawab..!!! Eden gak yg jawab sndri..huhuhu.. tapi tak ape beb..maintain muda 25…walaupun umur dah genap 28, lagi 3bln beberapa hari lg genap 29thun beb. So..tolong catit ye..wat reminder utk birthday aku nxt year..tak sabar nak hadiah or wish dari korang semua…huhuhu..(kalo dapat)

Ooo…macam nak tukar layout Blog je..may be pilihan putih kali ni amat sesuai ngn konsep aku yg acah2 insaf dan suci kot. Sesuci kasih, sesuci lebaran..eceh!!! Tergedikz plak aku ni, wat malu jadi laki je…hahahahaha.. ok..ok..cool.. ehem.!!! So dalam hal macam ni, dan dengan tajuk posting "MAAFKAN AKU"ni, aku memohon maaf sgt2 kalau ada yg terasa hati dengan aku, mst ada yg tertanya2, nape aku jarang tegur dan tak semesra alam spt dulu…soooo…korang da dpt 35% dari jawapannye kan, harap kemaafan aku dimaafi selalu ok..jangan salahkan ibu yg mengandung, salahkan diri sendiri kalau da memang begini jadinya. Pandai2 lah perbetulkan diri tu yee…hehehe

NcekYus – In the House….Yosh!!!!

5 comments:

eL said...

Alaaa tak terasa pun :P

Apsal tak bleh cari blog yang satu lagi tu? Betul ke kasi address ari tu? Mcm taknak kasi masuk je.

Unknown said...

hehe..bgus2..mcm tu la..cyg dia..hahaha.

bkn x nak kasi, tp bayar la dulu, hehehe...baru le buka addrss tu.. rilex le..nnt2 la yee..:P

Unknown said...

ahaha...terasa aku...ko dah lame xmasuk blog aku...sedey...

Anonymous said...

tukar pink, br ceriaaaaaa....

Unknown said...

Bean - eleh..ye la tu bro..ntah2 ko suka aku x update blog, hahaha..aku dtg jenguk blog ko...tp jd silent reader la..shhhh..

Kabus - Agak2 la nk tukar pink...x rela u..AUW!!!