Wednesday, December 9, 2009

Apa yeee...

Apa yg menarik erk utk aku posting kali ni..?? Pergh!!! BLURR siut.. Kenapa mood utk aku update blog makin kurang yee..? tapi tetap rajin masuk n baca blog2 org lain. Jeles plak aku bila tgk korang update blog..ada aje story mory yg nak di posting..Grrrrr!!!!
Pehalpun yg paling utama skang ni, lagi beberapa minggu, hari, jam, minit dan saat kita akan melangkah ke tahun "2010".. Hoyeee...hoyeee...Best nyee..(dlm hati "cisss...aku makin tua".)hehe.. So...apa kata kita "Flash Back" for our memories yg penah aku lalui b4 this.

2009
  • Tahun yg byk kegembiraan dalam hidup aku dari segi kerjaya dan keperibadian diri.
  • Aku mengenali ramai orang2 baru dalam kehidupan aku termasuk kawan2 maya terutama geng Blogger.
  • Masa yg aku rasa, aku banyak menikmati aktiviti luar spt sport and travell.
  • Menjadi lebih terbuka dan sporting kepada keadaan sekeliling.
  • Lebih ceria daripada dulu.
  • Menemui semangat baru dalam hidup aku yg sebelum ni DROP baik punyeeee...hehehe.
  • Terlalu facus pada tiap2 perkara dan tak main2 lagi.
  • Lebih matang dan disayangi
Tu adalah sebahagian dari Flash back ttg keperibadian aku dan aktiviti yg aku lalui dlm tahun 2009 ni. Nak diikutkan, nak je aku cerita tentang "Al-kisah" perjalanan dari awal tahun dulu sampai la ni (akhir tahun) kenangan manis dan pahit yg aku tempuhi. Tapi x payah la...panjang lebar sgt..cukup la sekadar kita tahu dan faham apa yg perlu kita ingati. Masing2 pya pengalaman dan cerita sndri, bila dipikirkan balik, perkara yg indah2 tahun ni, rasa nak je kembali ke keadaan masa tu. So sweet.. tapi tu lah, setiap tahun yg kita tempuh...rasa macam singkat je perjalanannye. Tak puas...entah lah, kalau lah masa tu berjalan dgn lambat...rasanya byk perkara yg boleh dilakukan, tapi semakin hari...semakin pantas masa berlalu.. tapi jgn lah salahkan masa...sebab dulu waktu kecik aku penah merungut.."lambatnye msa berlalu"..so bila dah dewasa.."cepatnye la masa berlalu...pejam celik..pejam celik dah 2010". Hehehe...well...!! apa yg kita rungutkan dulu...baru sekarang kita sedar akannya. ngeeeee...
Tapi apa pun...harap..tahun 2010 yg bakal menjelma ni, kita sama2 membina impian yg rasanya tahun ni masih tak tercapai2..hehehe...xpe..postponed next year je la k..
Hai...ada gak benda nk story..keh..keh..keh..sok lusa x tao pe posting menarik nak di citekan. hope u all.njoy ngn life korang skang k..

NcekYus - Apa ada pada nama, kalau nama sendiri pun tak tahu eja (apa maksud dia erk??)hahahaha.

3 comments:

pooh said...

msti da jumpe kekasih hati ni...
nxt year kawen ye

idryanie said...

2010 dh semakin hampir...ok lah klu ingt diri dh tua..hehehe;D

ermmm...kt N3 tu yus lupa 1 nk add kt flash back 2009..plus lg 1...
*dpt membuli kawan2 maya & ceate 1 team (teletubbies team)...;P..hehe

pepon...Yanie doakan moga 2010 akn menjadi tahun y lebih bermakna buat diri Yus....;)

**P/S:dlm buli membuli jgn amek ati yer....PEACE NO WAR

Unknown said...

Pooh - Alah pah ni..mna ada..tggu Pah x dtg2 meminang nicmna. Dtg la, t Yus kasi alamat uma erk. Hehehe

Ynie - Cissss..sesukun, sesuki, sesakat je Ynie ni. Sp yg buli sp ni..?? korang yg buli Yus..Yus masih suci lg tao, tao ar Yus bdk baik...dnt buli2 k. cpt mtk maap..hahaha.
Doa kan smua sekali k..jgn kt Yus je..sahabat blog n maya sekali.br la makbul..AMIN...