Monday, October 25, 2010

DIA untuk AKU



Erm.. kali ni terasa nak cite tentang kekasih hatiku sorang ni.. sebab teringat tentang diri ini yang dulu, lepas aku BREAK OFF ngn my ex dulu, hati aku benar2 dah tertutup untuk mana2 gadis, sepanjang aku solo.. aku mmg x ada minat ngn mana2 pompuan pun sekali pun aku pernah keluar ngn mereka semua. Seriusly aku mmg x terbuka hati mahupun minda untuk bercinta lagi. Entahlah... mungkin masa tu hatiku dikunci dengan kekecewaan sebelum ni. Kecewa dengan apa yg berlaku, kecewa dengan ending yg tak sepatutnya berlaku.
Tapi..Allah itu maha pengasih, dia tetap berikan aku satu hadiah yg bagi aku memang ternilai, ternilai sebagai harta yg mampu memberikan aku nafas baru untuk aku bernafas semula. Memang benar, Dia lah inspirasi baru dalam hidup aku untuk aku meneruskan perjuangan ini. Pertama kali mengenalinya, aku tiada apa2 perasaan, mungkin menganggap DIA insan yg begitu muda bagi diri ku, mungkin tak layak untuk aku, sebab jarak umur yg begitu berbeza, mungkin sebab ramai sangat peminatnya...huhuhu...dan mungkin masa tu aku igt DIA dah berpunya..wek..wek..!!!:P

Semuanya secara kebetulan dan tanpa dirancang.. dan tanpa rancangan itu lah terjadinya kebetulan. Kebetulan dipertemukan dalam satu tempat, dan tempat itu berlaku di tempat sendiri, mungkin perantaraan dari kawanku untuk memulakan episod CINTA ini. Dan akhirnya bermulalah kisah 2 sejoli bermadu kasih. (POYO LAK AYAT AKU). Perlahan-lahan aku mengenalinya, hati ku berdetik untuk cuba pergi jauh, korek secara rahsia tentang dirinya, tentang statusnya dan macam2lah... bila semuanya jelas, dengan secara jujur, aku meluahkannya..Alhamdulillah... semuanya ok, walaupun masa tu ada sedikit tentangan, mungkin itu ada lah dugaan ku..tapi aku tetap bersabar dan tenang menghadapinya, dan sekarang...DIA adalah milikku. DIA lah punca inspirasi hidupku..Moga diberikan kemudahan dalam perjalanan berikutnya. Agar KAMI akan kekal untuk selamanya...AMIN..







p/s - hanya sekadar cerita pendek untuk aku hargai DIRINYA..semoga luahan ini, dapat memberikan semangat untuk dirinya.. PEACE!!
Post a Comment