Thursday, November 18, 2010

Lembu vs Lembu.. manusia kalah..ha ha ha

Masih lagi dalam mood tentang lembu..tapi kali ni bukan korban lembu dah..tapi korban manusia lak.. bunyik macam kejam, tapi sebenarnya lawak. Ni ha..aku bagi korang tgk video yg satu masa leh jadi pengajaran pada kita semua.


Pengajaran :
  1. Lembu tak salah dalam hal ni, sbb dia binatang, dia just buat apa yg dia nak buat
  2. Manusia yg salah dan bangang, sebab naik moto tak pakai helmet, bawak motor melilau, dan tahu ada lembu tengah gado jangan la bawak moto laju2.
  3. Tukang rakam video ni pun bodoh gaj sbb tak nak bagi amaran pada orang yg lalu lintas supaya perlahan kan kenderaan..sibuk nak rakam video je. Kan BODOH..
hehe..tu adalah sebahagian dari pengajaran hidup.. kita manusia gunalah otak bila nak wat satu perkara, jgn salahkan orang lain klau x mencerminkan diri tu dulu... cermin diri dahulu, hensem ke x hensem...he he he
Post a Comment