Wednesday, November 17, 2010

Tajuk filem Korban berdarah..

Filem terbaru Raya Korban ni yang bertajuk "KORBAN BERDARAH" sudah berada dipawagam berdekatan, tiket boleh didapati dimana2 surau dan masjid berdekatan..
Cewah!!! acah je lebih, tak ada kena mengena dengan filem, drama atau seantero dengannya. Ni picture semasa aktiviti korban di tempat aku, surau Asyukriah, Jalan Yadi di Klang. Tahun ni Alhamdulillah, ramai jemaah dari pelbagai golongan dan saiz, dari kecik ke besar, dari besar ke buncit dan dari muda ke tua, semua ada.. BERGABUNG...!!! (Stacy)
Tahun ni sebanyak 8 ekor lembu akan dikorban kan (dah terkorban dah) dan telah selamat di agih2 kan kepada peserta2.
Dibawah ni sesi photography NcekYus bersama kawan2 yg lain.. layanzzz...

Sesi menghisap darah lembu.
Sesi menyelamatkan lembu yg telah terkorban.

Gambar diatas hanya sebahagian dari program saje, nak upload lebih malas, sbb badan masih terasa penat dan kenyang, sebab belasah sup tadi..erk!!! Alhamdulillah.. so..macam mana Korban di tempat anda?? mesti lagi meriahkan..?

p/s - semasa khutbah raya, ust yg baca khutbah jatuh rebah..nasib baik tak apa2, sekadar tidak sedarkan diri saja.
Post a Comment