Tuesday, November 16, 2010

Open Back..hehe

Kedai dah buka balik dah.. 

Kedai NcekYus dah buka balik dah, tak leh tahan ar, customer memanggil2, nnt lari lak aku punya customer, nak kena wat market baru lak..he he he.


Sekarang ni tengah musim hujan dan dalam pada masa yg sama gak tempat aku tengah hujan, fuh!! syoknye kalau dpt tido waktu ni, tapi mcm rugi je tido waktu siang ni, sbb nanti masa jadi pendek..karang merungut.."cepatnyaaa masa berlalu". hehehe.. jadi jangan la tido erk..gunakan masa siang dengan keje dan pelbagai aktiviti yg berfaedah.

Esok Hari Raya Aidiladha..esok jugak aku ada program nak sembelih Lembu..tahun ni nama masuk lagi untuk melapah2 ni..he he..x sabar sebenarnya..sbb lepas melapah dapat mam Sup woooo...best!!! tiap2 tahun x bleh miss punya..mesti mau kena jugak..kalau tak malam kena gi mkn kat kedai tom yam..itu pun kalau kedai buka..kalau tak mengidam 4 hari la gamaknye..

Aku teringat dulu..lebih kurang 5 tahun sudah la, lepas aku setel melapah daging lembu, aku ngn member2 aku tak tahu nak wat ape....kitaorang boring sbb keje dah setel. Terdetik kat hati ni nak main snooker..ha ha ha..korang tau tak..aku dengan baju berdarah ni dengan slumber masuk kedai snooker..sampai je kat sana, tokey ngn budak2 situ dah tergamam, igt kitaorang ni baru lepas bunuh orang...kelam kabut gak ar orang2 kat situ.. tapi x ada menda pun..kecoh kejap je.. tp agak best la sbb dpt wat gempak kat dlm tu..tu kalau call polis, mau aku ngn member2 aku msuk lokap...ha ha ha ha.. tulah kenangan raya korban selain dapat menyumbatkan puntung rokok ke dlm mulut lembu...NAKAL TAK??

Apa pun "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA" kepada semua yg sentiasa bersama aku dan setia membaca blog aku yg ntah apa-apa ntah..Maaf Zahir & Batin jika ada tersilap kata..:)

Salam

3 comments:

i.d.a.y said...

nakal jugak lah tu ^^

selamat hari raya aidiladha

wahida said...

giler masuk snooker dgn berdarah bagai...kalau saya pun cuak tu...

Unknown said...

Azima - hehe..nakal masa muda..dah tua ni x nak dah.

Wahida - hahaha..tu kes lama tu..ala.. bkn darah kaw2..tompok aje ar awk..:P