Friday, January 13, 2012

Assalamualaikum..??
Lama gak tak update blog ni, dah bersawang dah rasanya, tahun 2011 pn dah berlalu, masuk dah 2012 punya cerita, sayonara memori lepas, refresh balik minda ni untuk tahun baru ni, just collect mana benda dan perkara yg belom diselesaikan. 
Tahun ni banyak perubahan dah berlaku, aku lebih terbuka dan lebih matang berbanding dengan tahun yg lepas2. Sejak hidup degan insan baru ni, hidup aku lebih sempurna sebab GIFT & TAKE dari insan yg selalu bersama aku tu dapat, saling faham, bantu membantu, caring dan bertukar pendapat, lebih bagus bila dua-dua mempunyai minat yg sama dalam berniaga, so apa yg aku kjar jadi mudah sebab dia banyak membantu aku dari segi idea dan tenaga kerja, aku bersyukur sangat2.. itulah yg Allah berikan kepada hambanya, Berikan yg terbaik dan sediakan yg terbaik buat aku.. Alhamdulillah.
Rezeki aku pada tahun ni Alhamdulillah, ada la..job buat rumah, repair computer & kerja yg selalu aku buat sentiasa ada. InsyaAllah...klau ada rexeki lebih akhir tahun ni nk ikat, nak membina keluarga sendiri.. dan nak bina office sendiri jika ada modal lebih selepas tu, nak tambahkan lagi duit poket dan komitmen pada keluarga..InsyaAllah. Aku dah tak pandang sejarah lama aku lagi.. aku lebih terjerumus dgn kehidupan aku sekarang, nak membina kepercayaan pada orang lain, nk buktikan aku lebih baik dari orang lain, tapi bukan menunjuk keangkuhan diri, tapi menunjuk kemampuan diri. Apapun yg penting...DUIT - DOA,USAHA,IKHTIAR & TAWAKAL.. InsyaAllah Allah berikan jalan untuk kita.

Wasalam.

No comments: