Sunday, April 14, 2013

i'm back

Alhamdulillah.. 
Sampai sudah.. Baru je sampai rumah, gerak dari KUANTAN pukul 4.30am, subuh di R&R Genting sempah dalam pukul 6.30am.. la ni, dah kat rumah pukul 7.45am. Segalanya selamat, cuma masa kat KUANTAN tu lepas isi minyak dalam 200 meter tu ada berlaku kemalangan ngeri, motor dan kereta, keadaan mangsa masa tu dah tertutup dengan kain, kereta dan motor totally lost. Saya tak berhenti just lalu saja.. Apa pun jika mangsa beragama islam, sama2 kita sedekahkan AL-FATEHAH.. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

Masa berhenti di R&R Genting sempah untuk solat subuh, ada mamat ni dok tertonggeng2 dekat bumper kereta, tanya lah kat brother tu.. "apsal BRO?" mamat tu "ada kelawar la bang kat bumper ni". Ops!! Mangsa kemalangan yg tidak disengajakan... Sori BATMAN, jalan KARAK tu gelap, wa talak perasan lu fly kat situ.. apa pn benda dh jadikan, rasa bersalah, tapi bukan salah saya, tak sengaja.  Yang penting berhati2 di Jalan Raya.. kita mampu mengubahnya.. he he he..
Ok.. itu saja, pagi ni rushing balikpn sebab ada order baju dari customer lagi, perlu disetelkan pada hari selasa ni, hari ni buat design dan buat quotation, esok dah boleh mula proses baju.
ORAIT... Hepi weekend for yo all ok.. smile always..
cau!!

2 comments:

azzey said...

syukur alhamdulillah

hepy weekend juga dr saya..;)

Unknown said...

Terina Kasih.. :)