Saturday, April 13, 2013

just sticky note

Hari ni update my table schedule untuk bulan April punya.. yang next schedule dah setup awal, yang ini baru je update. Bila tengok plan kerja ni, sebenarnya semangatnye membuak2.. tapi bila tengok payment yg hold, macam down kejap.. he he.. tu baru suku payment yg hold tu.. ada lagi tapi secret.. yg tu tengok memang boleh nangis punya.
Tabahkan hati, PERCAYA REZEKI ALLAH.. tu yg selalu saya tanamkan dalam jiwa saya, kadang2 klau tak dapat tu, ada hikmah disebaliknya, memang rasa tertekan, sebab masa kita.. kerja kita.. duit kita banyak yg telah dilaburkan, TEKANAN tu tetap ada.. lebih2 lagi time nak kawin ni kan.. memang banyak sgt yg diduga. Sebab tu b4 kawin or selepas kawin dah set perancangan untuk jangkamasa yg panjang.
Yang penting DOA dan usaha hingga capai.. jgn give up.. selalu bersama keluarga esp IBU BAPA kita, sebab nak dapat keberkatan dalam semua hal. Susah saya sekarang ini untuk kesenangan keluarga saya, mungkin sekarang tidak nampak.. YAKIN akan datang, In Sha Allah.. saya akan berikan segalanya.. yg penting? NAWAITU kita

Cau!!

No comments: