Thursday, April 11, 2013

PRU13


Assalam mualaikum...??
isi spoiler...
Agak lewat sikit kot posting kali ni, orang lain dah up to date, saya baru terhegeh2 nak update.. haha..
Al sedia maklum lah.. tarikh mengundi telah diketahui (5-May-2013) jadi.. pada 20-April-2013 pula tarikh penamaan calon. SO..??
"Are You Ready for PRU-13....??"
 Me..."YES!!"
Time ni, ramai la yg balik ke sarang masing2 untuk membuang UNDI, so..tanggungjawab perlu dilaksanakan.. he he
Ada cite yg agak lucu tapi x la lucu sgt.. ramai yg target tarikh mengundi jatuh pada 27-April.. So pada tarikh tu ramai plak yg nak berkahwin, seriusly..ramai la plak bakal pengantin especially WANITA yg agak terkedu dan takut tarikh mengundi waktu tu.. semua pikir bila time tu, mesti ramai yg x dapat hadir majlis mereka. So.. mula la jadi kelam kabut dan x keruan. Yela... orang sibuk nak buang UNDI kan..? mana ada masa nak gi majlis2 ni, lain la yg memang x nak tunaikan tanggungjawab tu mmg x ada pikir apa la kan... Mau taknya.. masa tu tarikh KERAMAT menentukan kestabilan NEGARA.. tapi RESPEK la klu pengantin pada tarikh tu join beratur untuk membuang undi, mest BEST!! Ntah2... siap jemput orang2 kat situ untuk hadir ke majlis dorang.. he he he.. UNDI dapat..KENYANGpun dapat..
Apa pun.. Semoga KITA memilih yg TERBAIK.. bukan untuk diri KITA saja, tapi untuk GENERASI KITA di masa hadapan yakni anak-anak kita. 
Fikir dan Renung kan..
cau!!

No comments: