Thursday, October 23, 2008

Still lagi bercerita dalam bab kerja lagi... Malam ni aku baru dapat CPU yang rosak lagi..kira murah rezeki la aku bulan ni...cuma aku punya chemical kurang berjalan sikit akhir2 ni sebab aku tak ada transport untuk aku hantar...bukan setakat hantar je...nak amik stock baru pun tak dapat. Erm..pening jugak kalau macam ni...harapkan income tepi aje la aku gamaknye...
Oh yee...klau ada projek printing or Banting...sila inform kat aku ok..member aku baru beli mesin untuk banner..jadi dia suruh aku buat marketing untuk dia...ok set je...janji duit. Korang tahu berapa harga mesin yang diorang beli tu?? RM40K...amacam..?? Mahal tak.. panjang dia 12 kaki..(tak silap aku la).. Tapi ok la...kira cun la kalau korang bantu aku untuk dapatkan projek2 banner or banting ni..jangan risau pasal harga..boleh cite punya...

Korang nak tengok opis aku tak..simple je..dalam bilik je..kedai ada..tapi berserabut..tak suka aku buat kerja dekat kedai..sebab bersepah..jadi aku bawak balik je kerja aku ni. Kedai tu sebagao MAIN untuk orang tahu aku ada company sendiri. walaupun aku kongsi dengan member aku..tapi aku ada syer kat situ tau..hehehe... Aku jugak ada supply barang2 komputer ni, aku cuma tunggu projek dari PKNS je untuk supply barang2 computer ni. InsyaAllah..Za mungkin dapat tolong aku sebab dia yang jaga bahagian projek ni dekat PKNS..harap2 berbaloi..InsyaAllah.

Bro EEee..sori la itu hari gua tak datang lu punya opis daaa...aku banyak kerja nak buat...sori jugak sebab tak inform sama lu...lu jangan marah aku ok...nanti kita lepak dekat kedai Husin..aku belanja mee kung fu okeh.. dan aku nak jumpa ko sebab nak bincang hal projek lintah tu...klau lu berminat jangan lupa inform sama aku, sebab aku dah nampak sangat potensi dia..cuma masalah modal je sekarang ni..kalau ok kita jadi syer partner...sape cepat dia dapat...hehehe.

oklah...aku nak tdo daaaa...asyik lewat je tido aku sekarang ni...nak jadi ape la..x ad kualiti langsung. hehehe..

salam..

-MrYusSmile-

No comments: