Monday, November 17, 2008

Lepas tension...


Salam semua... Petang tadi selepas aku balik kerja...aku betul2 tekanan gila dengan kerja dan macam2 lagi la, pastu anak buah aku sibuk main video record guna HP dia... Aku lak nak lepas geram dan tension.. pa lagi... cover macho la dalam clip aku ni..sori la kalau nampak macam poyo..hehehe.. memang aku poyos sikit tadi.. lepas jugak kegeraman aku hari ni.. korang layan la mamat dalam clip ni... kondem la apa yang patut... salah aku...huhuhu.. dah besar panjang buang tebiat..



kadang2 manusia ni memang buang tebiat, tapi kena tengok macam na cara nya. Lagipun dengan cara macam ni la aku mesra dengan anak buah aku..asyik garang je dengan diorang...mesti la ada entertaintment yang boleh buat diorang terhibur...betul tak..??
Korang pikir dan renung2 kan...Yosh!!!!!

-MrYusSmile-
p/s- Seronok bila tengok semua orang gembira..."UCU yang sporting".
Post a Comment