Wednesday, December 24, 2008

Aktiviti dan Kerjaya…

Selepas satu hari penat dengan segalanya, aku dengan member aku dok lepak dekat SACC mall shah alam.. seharian mencari barang dan bershoping, banyak less pulak hari ni..hehe. Tu yang syok dibuatnya.
Lepas setel dengan semua ni aku macam biasalah..lepak la makan dekat Chicken Rice Shop, borak2 pasal keje dan aktiviti, pergh!! penat sebenarnya badan ni sebab satu hari aku berada dkat Uitm Shah alam untuk shoot filem "2 Hati 1 Jiwa". Saje je kesana sebab nak melawat kecik yang dah lama tak jumpa, lagipun ada benda nak buat dengan dia..may be some projek..hehehe..(adalah tu..)
Menu Pemakanan aku hari ni..hehehe.. (honey rice chicken)

View suasana kedai makan.

Aku dengan ala-ala seriusnye..

Darul dengan gaya acah2 nye..hahaha

So.. banyak perkara yang aku buat dan dapat hari ni dan hari ni aku betul2 hapy dan letih banget beb. Sebab kepuasan yang aku nak dapat hari ni. Esok plak aku ada urusan dengan bank.. adalah benda aku nak buat kat sana. Oklah..cau..simple n3 today..ngantuk..hua..hua..hua..
-MrYusSmiLe-

No comments: