Tuesday, December 16, 2008

Aku di IKEA dan Curve


satu hari ni aku buat kerja luar jumpa funder dekat the Curve, Damansara dengn ikhmal.. Lepak dekat mcD. So..selepas setel kerja, aku gi la jalan2 ke IKEA, saje je..nak shopping gituh...hehehe. Not bad la.. boleh rabak jugak la poket ni nak di ikutkan... aku suka konsep hiasan dalaman dia..simple..sebab hiasan dia khusus untuk ruang kecik. Hehe..aku satu set tu dia punya calculation untuk Ruang Tamu dalam RM1988.00 kira 2K la.. senang kira. Hehe..dapat gak la apa yang aku idamkan..hehe.
antara konsep yang aku inginkan.

senyum kepuasan
Tak sabar siut...huhu
Sofa idaman ku..simple.."Orange Colour maa"
hehehe..nothing to say.

Lepas segalanya selesai dan puas, jalan2 dekat the curve...shopping cari barang lagi..hahaha.. gile siut aku hari ni.. Lepas setel dan penat..aku Lepak dekat Coffea Bean. Pergh!!! tak sedap..hahaha..bukan tak sedap, aku tak boleh makan benda manis, cepat muak dan mual. Lagipun bukan style aku lepak dekat tempat2 macam tu.macam satu pembaziran. melainkan la klau jumpa customer or sebaliknya.




Nak ape beb..??Layanzz...
Menu aku lol
Menarik tapi aku krang berminat..
Gaya manja dari aku...poyoz....
Ikhmal...

dan itulah aktiviti seharian aku.. balik dari Damansara, aku singgah Shah Alam jumpa member dekat Miza Kopitiam..borak2..pastu terus pulang kerumah..aduiiii...Letihnya.
-MrYUsSmiLe.blogspot-

4 comments:

Anonymous said...

hahaha...
yanie sll gi ikea tu yus

yanie suka tgk hiasan kitchen..
yanie n hubby sll gi saner..
brg2 kat saner pun not bad lh

Unknown said...

yek...
oraiy la mcm tu..seronok la..lg2 bila yus ni bujang, decorate bilik mmg no.1.
x sbr nk beli rumah ni..huhu..penat keje tgk umah stylo mmg la best..huhu.
barang not bad..but harga dia bad sikit la..tp ok kan..:)

Solehah Muhammad said...

sy pon suka tgk2 barang dr IKEA. tp ye la kan, poket kene tebal ;D

Unknown said...

suka erk..tkpe..nnt kita g sama2.
tggu la poket ni tebal ngn kertas..
beli apa y termampu sje...
hidup dgn keserhanaan lbh baik daripada hidup dgn kemewahan..
betul tak..??