Tuesday, January 13, 2009

Schedule dan Trip


Schedule Oh Schedule…..huhu

Sejarah dalam diri aku tahun ni ialah SCHEDULE aku terlalu pack..aduiiii!!!! tak penah2 pack macam ni dan tiap minggu, bulan mst ada appointment dgn orang..erm..bkn appointment saje, tapi program pun berlambak jugak.. dengan dinner nya la…dengan Trip nya la… macam2 ada….huhu

The best part is Trip ke Gunung dekat Kelawang negeri 9..pada 27hb February 2009. Tak tahu apa nama gunung tu..aku rasa gunung “BESAR HANTU” dekat JELEBU. Information detail – “ Gunung Besar Hantu (1462 meter) iaitu gunung yang tertinggi di Negeri Sembilan dan beberapa buah
gua di seklilingnya seperti Gua Semong dan Gua Harimau. Terletak di sempadan kompartmen 188 dan 189, dalam Hutan Simpan Kenaboi
”.

Air Terjun Kijang Jatuh

Tu pun aku kena tengok jgk sbb schedule aku pack..tp kebanyakannya last2 minit baru ada appointment..leceh la mcm tu, sbb bila dh berjanji dgn orang kena tunaikan..herm…takut gak mcm tu. Siang td Nurra SMS aku sbb nk inform ttg trip ni…then aku terus direct call dia,just nk tya lbh detail..so far aku mmg nak pergi. Nurra lak ada masalah sbb dia wanita tunggal yg akn join trip ni..ayoiii!!! Macamna nk wat erk..sape rakan2 pmpuan aku yg berminat akn aktiviti daki ni erk..?? Herm… dah lama tak contact gadis2 bond aku yg lasak2 ni. Takpe Nurra..yus akan carikan teman utk Nurra erk..Apa2 hal nnt yus inform kt cik Nurra kita ni..cool baby..coooooll……

17hb ni nak ke Terengganu, march nk ke Perak.. Hadyai tak tahu bulan berapa dan akhir tahun ke Langkawi dan insyaAllah bulan PUASA ke Umrah dengan my Mom. Ni lak ada mail masuk nak kena gi kursus lg…herm.. jumpa pegawai BPR lagi…ayoiiiiii!!!!!!!! Byknye la ya amat2…. PA…PA..mana PA aku…?? Opss!! Aku na ada PA..hahahha..aku la pekerja, Bos dan Pengkuli (BUKAN PEMBULI OK)…ayoiiii… Sabar je la gamaknye…huhu.

Mereng..mereng..kepala tengah mereng kejap…hahaha.

Tapi walau macam na sekalipn.. aku kena sediakan diri dengan Fizikal dan mental.. sebab dalam setiap perkara yang aku buat kena “TOUGH”.. baru la aku boleh mencapai matlamat hidup. It’s that true….?? Dah la..malas aku nak type lebih n3 aku ni…aku nk cari topic lainlak pasni..aku nak kurangkan n3 dalam bab kerjaya aku.. masuk n3 kerjaya ni bila perlu..okkey… nak focus pada ilmu…isu semasa dan apa2 aje lah…hehehehe… CAU…

-MrYusSmiLe-

p/s – tengah menstabilkan diri dan emosi….penat!!!!

6 comments:

Anonymous said...

betul ke yus bkn pembuli neyh...??

hehehe........

Unknown said...

klu pembulipun yus buli yanie je...hehehe.
yg org lain yus x buli..:P

Anonymous said...

yup gunung besar hantu

Unknown said...

hehehe..terer tak yus meneka..hau..hau..hau..

zamrie said...

wahh...

Unknown said...

ape yg wah nyeeee...huhu