Monday, March 23, 2009

dah mula dah..

start hari ni dah mula rutin kebiasaan aku, jobs baru dah start msuk, dari bulan 3 or awl bulan 4 aku kena stndby new projek..hope so tak ada apa2 masalah yg berlaku...harap berjalan dengan lancarnya.
Bulan 3 ni jobs Booklet akan masuk lg, cuma x pasti berapa margin yg akan dapat, rasanya 2x ganda dari sebelum ni kot..harap2 la... Bulan April projek IT, so..aku kena standby apa yg patut la..banyak nak kena buat, dan selepas ni memang x ada masa nak update blog, jika b'kesempatan saja baru update...tu pun klu ada benda menarik yg nak d lontarkan... KABABOOOOoooOoMMm..!!!

Erm...Bulan 6 plak ada byk program luar, daki gunung, trip ke Beijing or Indonesia.. entah lah..mana satu aku nak gi erk..klau trip Gunung cam biasa la, gi under Club, klau trip Beijing or Indon under my parent. So..mana yg lbh menarik..?? Tp aku lbh kepada Trip Gunung...Faham la kan..minat pd perkara yg lasak... Tapi selepas setel projek aku akn bercuti ke Pahang, Jalan2 mkn angin..nak release tension.

28hb ni pun masalah jugak... aku ada dinner dan dalam masa yg sama gak member baik aku ada majlis kawin, dan pada hari tu jugaklah aku ada keje dekat Perak. Mana satu yg aku kena pergi...sebab smua tu penting. Entah lah...badan aku dah letih sgt sbnrnya...perlu kan perkara yg leh buat badan ni segar kembali. Tapi tak ape...selagi terdaya kena teruskan jugak, masih muda ni layan je la...sok dah tua x mampu nak kerja keras. Tapi aku tetap happy dgn kehidupan aku sekarang, lbh2 lg ada pemberi semangat yg baru dalam hidup aku..so..Chaiyok mere beta hey...!!!

Oklah..yg penting skang ni, apa yg kita ingin kan mesti kita capai...klu setakat hari2 merungut kerja tak jalan payah gakkan..?? kena buang sifat macam tu...yg penting kena bersungguh..cau

-MrYusSmiLe-
p/s- huhuhuhuuuuu..

4 comments:

Anonymous said...

time muda lah kena keje keras..
dh tua sok2 dh x larat...
yus ni betul2 keje kuat dan ada keyakinan lah..n sentiasa berfikiran positif..

memang sesuailh sgt gelaran yg kitorg bg kat yus kan...yus kan..???hehehe

betul2 superman lah...:)

Unknown said...

bangun dari mimpi katakan...kena la kerja keras...baru la MANTOP..!!

Superman la jugak..kena bekejar ke sana ke mari..lotih den tau..

poohugly said...

ada pemberi smangat baru tu...ehem. ;-d

buat la keje masa sihat ni. kalau da tak sihat karang takleh buat apa...

Unknown said...

pemberi semangat baru tu org2 dlm blog ni..hehehe..

jgn pkir y bkn2 k...:P

ms muda kena keje kuat..dh tua dok beribadat//:P