Wednesday, March 25, 2009

JOM Wayang JOM

ni adalah antara filem2 yg wajib aku tgk dan aku nanti kan..tpi ada gak filem yg aku tonton dan mengharapkan tu mengecewakan dari segi plot jln citenya.. so far..aku menantikan yg tayangan yg berikutnya selepas ini..hehehe

antara filem2 2009 yg aku Layan:-


Filem lakonan "The Rock" mmg antara the best aku layan..yelah..org muka serius then buat lawak..so jadi ape..lawak bangsat, tp serius..cite ni adalah yg terbest aku tgk krn jalan cite nye s'tiasa buat aku ketawa..aku bagi 5 bintang bg Filem ni..Best!!!!


File comedian yg paling menarik hati aku.. nama tajuk LUCAH gile..tapi cite ok..mmg lawak gile babas, sakit jntung aku ketawa dlm panggung.. aku boleh bagi 5 Bintang sebab aku sukak cite ni...peace!!!

Aku menantikan yg terbaik dlm Movie ini..tapi amat mengecewakan sbb penyudahan yg amat2 lari dari konsep cerita yg sebenar. Memang tak puashati..so..dgn slumber aku bg la 3 Bintang..apa nak wat..janji layan tgk wayang..herm..

Jalan cite boleh di katakan "ok lah"..tapi korang faham2 la sndri cite melayu ni, tang tarian hancur..tang dlm cite kurang faham..tapi aku x tau nk cite mcm na..sbb aku tgk cite ni dgn orang pmpuan..so..aku layan la.. 2 Bintang dh lerr..banyak2 x ble bagi..hehehe

Penuh dgn keganasan dan jalan cite ok..serius dan sedikit lawak, tapi pembalasan tetap diteruskan..5 Bintang aku bagi..cayalah..


antara filem yg aku nanti kan selepas ini...TUNGGUuuuuu...Zaasssss...!!!


Selain yg aku display ni ada filem yg akan aku tonton seperti Star strek, the curious case of Benjamin Button,Monsters Vs Alien (3D Animation),17 again,The Flick, watchmen dan The Reader serta ada lg movie yg aku akan layan... tapi rasa nya tak semua Movies aku akan b'kesempatan kot, mana yg sempat dan jika ada masa saje..yg lain tu rasa kurang menarik boleh tgk dekat DVD or download kat Internet..so far..aku skang ni nak tgk FAST To Furious4 dan Transformers...Layan beb...Zaaaassss...!!! sebab filem mcm tu mmg selalu nya tak mengecewakan... so.. release tensen beb... hehe..

Nak tahu Movie yg akn datang masuk web ni ok :-
http://www.cinema.com.my/










-MrYusSmiLe-
p/s - pasni aku nak ajak sapa lak tgk wayang...keh..keh..keh...

4 comments:

Anonymous said...

pasni..ajaklah yanie n the gang
hahahaha

Liyana said...

cite "sayang u can dance" aku dh tgk. Mmg xbest la.. patutnyer bg satu bintang je. Dah la byk ckap bahasa luar. Pastu plot cite lembab gile. Cite tergantung dan menari pn xmantap. Last2 ending die xbest.. laki tu mati lak. Xpuas ati tgk cite nih.

Unknown said...

Yanie -
na leh ajak geng..tp apa salahnye..ngee

Unknown said...

Liyana -
ngeee...kwn baru ar..hehe
bkn x mau ltk 1 bintang, bg la simpati sikit..cite mmg hancur la..entah..x bleh nk komen..hehehe