Saturday, March 14, 2009

Seorang lg dah selesai...hehehe

Akhirnya Sempurna...
Seorang lg sahabat aku dah selesai...wahahaha...Mohd Ikhmal memerangkap Raja sehari a.k.a My bisnes Partner..
Majlis diadakan dengan meriah dan sempurna walaupun tak lah se crowded artiskan, tapi kemeriahan tu diiringi dengan teman2 seperjuangan..saudara mara dan sahabat handai. So..jadi lebih happening.
Majlis diadakan di dewan serbaguna Pagoh di Ipoh perak, majlis bermula pada pukul 12.00pm.. diiringi dengan pukulan kompang serta lagu2 "pengantin Baru", sudah cukup terasa kehangatannya.. tak ada apa sangat nak di ceritakan...cuma ingin berkongsi akan kegembiraan ini... semoga perkahwinan ini akan kekal utk selamanya dan di kurnia dengan zuriat yg baik2 hendaknya...InsyaAllah..

Raja Sehari, 2 sejoli.

Barang2 hantaran


Majlis akad Nikah

keluarga Pengantin Lelaki

Apa2 pun aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada pasangan pengantin Mohd Ikhmal dan Izzatul... Semoga bahagia untuk selama2nya.. jadi suami yg bertanggungjawab serta didik lah isterimu dengan agama yg secukupnya agar dia dapat mendidik anak mu menjadi anak yg kamu inginkan... dari aku, buat sahabat, dari sahabat buat teman dan dari teman kepada sahabat.. Peaca!!! Bro.. wasalam









-MrYusSmile-

p/s- Siapa plak lepas ni erk..???? hehehe
Post a Comment