Wednesday, November 3, 2010

Syukran...

YiPpaaaa....!!!
He he.. setiap posting mesti aku ketawa..apsal erk..?? buang tebiat atau tabiat?

Sebenarnya jap lagi aku nak gi opis jap...tapi b4 that nak melencong gi Bank coz nak pi bayar keto..hu hu hu.. ikut calculation rasanya..pas bayar ni, lagi 2 month kete aku abis bayar...HooooReeeyyy!!!!! Bermakna.. Awal tahun last bayar la..he he..syukran...syukran... lepas ni InsyaAllah..ada lah plan nak wat.

Ok.. tapi bulan ni kira nazak gak la, sebab insuran and rod tax KO. hu hu... adess!!! apa macam maa..??? kalu kasi kua sapu abis..dalam kocek yillek.. ammaaaaa!!!! he he.. xpe la..pejam mata aje la, cuma aku harapkan pojek investment aku berjalan dengan lancar, ada lg 30 kekosongan utk diisi, so...sapa2 berminat nak join aku wat projek pertanian, sila2lah contact aku erk... he he. cau dulu... Salam..

5 comments:

idryanie said...

bese kete da abis byr mesti byk wt pangai...hehe...pastu mulalah nk pk tukar baru...ngeeeee:P

Unknown said...

ciss...
Ooo...dengki..!! doakan yus pya kete mcm tu..x ada mkna.. da abis bayar suda..x yah ar nk beli2..beli uma je or wat uma je pasni..he he

idryanie said...

bkn doa lah...ni dr pengalaman..igt yanie tukar kete tu suke2 ke...lps je abis byr..rosak tu la rosak ni la..repair pon abes ribu2..mekanik tu ckp standard ar brg berenjin ni..klu da 5 6 thn klu xde pe2 mmg tabik ar.:)

Unknown said...

tu mekanik yg ckp.. Yus ckp ok je..he he ..InsyaAllah..hope x ada apa la. klu prob pn bnd yg kecik2 aje..:P

idryanie said...

waaaa...jaga baik punya ek...gud2
hehe...org tua2 ckp klu benda berenjin ni kite x leh lps ckp..
klu lps ckp mesti prob nyer