Monday, March 18, 2013

NOW AVAILABLE at Space U8


Assalam mualaikum...??


Jom ke Space U8 Bukit Jelutong, Shah Alam.. Disana ada pelbagai menu makanan disediakan, terbaru.. NASI CAMPUR...!!
Siapa2 yg berada di area berdekatan boleh lah menyinggah makan tengahari disana, bukan sekadar nasi campur saja, western food pn ada jugak dan yg paling TIP TOP Nasi Lemaknya.. serius!! mesti teringat2 bila dh cuba..
Kalau boring makan yg berat2, disebelahnya ada kedai TOKIYAKI yg baru saja beroperasi disebalah "Original Cafe".

Ini bukan saya punya kedai tau.. ini saya tolong promotekan saja sebab yg berniaga sini adalah kawan2 saya, cuma weekend je saya ada kat sana sebab buka booth cake slice.

lagipun BANNER dibawah ni saya yg buat, dalam masa sama sesiapa nk buat jobs printing ke or T-Shirt Printing, boleh la bincang di Space U8 nnt.


isi spoiler...
Ok..
Masa mencari ideas untuk membuat design..  see ya!!

No comments: