Monday, January 5, 2009

DOA QUNUD NAZILAH

Kanak-kanak, wanita, turut mengangkat senjata. Bagaimana dengan kita?

Sahabat semua..bersama2 kita membaca "Qunut Nazilah", Agar kita dapat membantu saudara2 seagama kita yang didalam peperangan dan kesusahan...semoga dengan ini..Saudara2 kita perolehi kemenangan...Amin.

Terjemahannya:

"Ya ALLah, kami letakkan Kamu dibatang leher musuh kami, dan kami berlindung dengan Mu dari kejahatan mereka, Ya Allah leburkan kumpulan mereka, kacau-bilaukan persatuan mereka, cerai-beraikan pakatan mereka, goncangkan pendirian mereka, hantarkan anjing2 kam ke atas mereka, wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa, wahai Tuhan Yang Tuhan Yang Bersifat Murka, Ya Allah 3x, wahai Tuhan Yang Menurunkan Al-Quran, wahai Tuhan Yang Mengarakkan Awan, wahai Tuhan Yang Menewaskan Bala Tentera Ahzab, kalahkan mereka, menangkanlah kami ke atas mereka".

Dari JIWA KU - Sebak rasanya mengenangkan penderitaan ikhwan-ikhwan kita di sana. Sesak jiwa apabila terbayang misi-misi kejam dan penuh hasad tajaan puak Yahudi Laknatullah. Subhanallah… Namun, berapa banyak yang telah kulakukan demi membantu mereka? Mampukah diriku ini menjawab soalan-soalan yang bakal ditanya oleh Allah di Mahsyar nanti mengenai apa sumbanganku buat mereka?

-MrYUsSmiLe-

6 comments:

Anonymous said...

sama2 lh kita berdoa untuk saudara kita...
mudah2an d makbulkan

amiinn......

eL said...

Thx Yus for this. Saya baru nak cari.

Unknown said...

yanie -
moga2 semua nya selamat

Unknown said...

Emblem of purity -
thanx to u too.. :)

poohugly said...

doa perlu istiqamah..insyaallah ada jalan kluar.

Unknown said...

thnx...
y pntg semuanya ikhlas dan berikan y terbaik..:)