Sunday, October 31, 2010

Ahad doh..!!!

Haip!!
Konichiwa... Opss!!
Assalamualaikum.........???

Hari ni Ahad, takkan selasa pulok..apa daa...hu hu.
Ok..ok.. Hari ni ahad..apa yg ada pada hari Ahad..?? Ahad xada apa2, yg ada cuma masa untuk aku merehatkan diri dirumah smbil menonton tv dan melayari internet ajep..hehe.. cuma aku nak kabo sikit kat kome ni. Hari ni my gurl ada paper AIS290 dari jam 2.15 to 5.15pm..aku tak tau la nape paper tu dinamakan AIS...? yg aku tau "Aish" nama anak member aku, xpun "ais-ais baby"..tu je yg aku tau..tp kalo MILO AIS TABUR tak yah cite banyak, tu semua orang tahu.. ha ha ha.

Motif????
Orait..di sebabkan ada yg kata apa motif operanti cite aku ni, aku nak gitau ar ni..sabar la. Orang beriman kena sabar faham.
Ok...Aku nak wish good luck pada "my Gurl" untuk exam dia petang ni, hope so she can do better la dari sebelum2 ni, dan dapat jawab dengan tenang dan yakin, jangan nervous2 dan yg penting jgn meniru, tak berkat hidup tau darling..he he. apa pun caiyok ok!!!?? jgn lupa baca doa banyak2, sll hari2 baca doa makan, ni tgh exam jgn lak doa mkn yg di baca. Mau paper tu sumbat dalam mulut tu plak..ha ha. Apa pun semoga BERJAYA..oh yeah!!!!

4 comments:

idryanie said...

ending n3 ni lawak ar...hahaha
mau kertas tu masuk mulut yus..haha

Unknown said...

ha ha ha...
lawak ar ye...nak rasa fail appa msuk dlm mulut yanie x??? he he he..

idryanie said...

klu fail appa mau kena bakar nati..haha

Unknown said...

ha ha...bakar aje..padan muka ngn appa.. lalalala